پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۲

قاسمی خبر داد؛

صدور 19 پروانه ساختمانی در خرداد امسال در منطقه چهار

قاسمی مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین اظهار داشت: طی یک ماه گذشته تعداد 19 مجوز پروانه ساختمانی،448 مورد ثبت درخواست،تعداد 131 پاسخ استعلام و نیز 53 فقره دستور تهیه نقشه در این منطقه صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه چهار شهرداری قزوین؛داریوش قاسمی با اشاره به عملکرد واحد شهرسازی در ماه اخیر اظهار داشت:به منظور اطمینان از ساخت و ساز قانونی منطبق با مشخصات فنی و رعایت اصول شهرسازی و ضوابط آن ،تعداد 19پروانه ساختمانی ، 53 مورد دستور تهیه نقشه و 10 مجوز پایانکار در منطقه چهار صادر شد.

 

مدیر منطقه چهار شهرداری تصریح کرد:با توجه به درخواست شهروندان به منظور پاسخ شهرداری به انواع استعلامات، 131مورد پاسخ استعلام اعم از به ادارات،بانکها،اصناف،تمدید استعلام،"شهروند سپاری_استعلام الکترونیک"،"شهروند سپاری _نقل و انتقال" و سرقفلی در این منطقه صادر شد.

 

 

قاسمی در خاتمه یادآور شد:اجرای هر نوع عملیات ساختمانی، از جمله احداث یا غیر از آن در مورد املاک مستقر در محدوده شهری، ملزم به دریافت پروانه ساختمان از جانب شهرداری خواهد بود بنابراین انجام عملیات ساختمانی بدون مجوز یا مغایر با مفاد پروانه، سبب ارجاع موضوع به کمیسیون ماده 100 شهرداری خواهد شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط