دوشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۹

قاسمی خبر داد

صدور ۱۶۷ مورد مجوز حفاری سه ماهه نخست سال ر در منطقه چهار

قاسمی مدیر منطقه چهار خبر داد: سه ماهه اول امسال ۱۶۷ مورد مجوز حفاری انشعابات به متراژ نزدیک به 4 هزار مترطول در سطح منطقه چهار صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه چهار شهرداری قزوین، داریوش قاسمی در تکمیل این خبر افزود:سه ماهه نخست سال به ميزان ۳۷۶۹ متر از انواع حفاری انشعابات در این منطقه انجام شد که شامل ۳۳۶۸ متر حفاری در آسفالت،۳۲۴ متر حفاری در مسیر خاکی و ۷۷ متر حفاری در مسیر سنگ فرش انجام شده است.

 

وی افزود: مجوز حفاری در دو نوع صادر می‌شود که نوع اول به صورت مجوز انشعابات اختصاصی است که مالکان ساختمان‌ها از شهرداری درخواست کرده و پس از سیر مراحل اداری، تعهدات مربوطه را ارائه و مجوز لازم را دریافت می‌کنند و نوع دیگر مربوط به مجوزهای طولی(توسعه شبکه ادارات خدمات رسان) و حفاری‌های شرکت‌های خدماتی است که درخواست آن توسط این شرکت‌ها به شهرداری ارجاع می‌شود، پس از آن کمیسیون حفاری تشکیل شده و درباره نحوه اجرای حفاری‌ها، زمان اتمام و ترمیم محل حفاری شده تصمیم‌ گیری می شود.

 

قاسمی در خاتمه تاکید کرد: تمام شرکت‌های خدمات‌رسانی از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای تمامی حفاری‌های خود باید به شهرداری مراجعه و مجوز حفاری دریافت کنند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط