شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۶

توسط کمیته مشترک ایمنی و مناسب سازی فضاها و زیرساخت‌های شهری انجام شد:

بازدید از آخرین وضعیت عملیات ساخت و ساز پروژه تعاونی مسکن فجرآفرین

در راستای بروز رسانی و کنترل دستورالعمل‌ها و قوانین مربوط به مباحث سوم مقررات ملی ساختمان،ایمنی و حریق در ساختمان‌های بلندمرتبه و ضوابط مناسب‌سازی،آخرین وضعیت عملیات ساخت و ساز پروژه تعاونی مسکن فجرآفرین مورد بازدید کمیته مشترک ایمنی و مناسب سازی فضاها و زیرساخت‌های شهری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛مدیران و کارشناسان حوزه معاونت شهرسازی و سازمان آتش نشانی در راستای تکمیل بازدیدهای گذشته کارگروه و کنترل دستورالعمل‌های ابلاغی به جهت رفع و تکمیل موارد مورد لزوم پروژه‌ها، بازدید از این پروژه را  در دستور کار قرار دادند.

 

بر اساس این گزارش؛این بازدید همچنین در راستای اجرای مبحث سوم مقررات ملی ساختمان (ایمنی و حریق) و رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری با محوریت مناسب‌سازی محیط برای آسیب‌مندان، معلولان و سالمندان صورت گرفته است.

 

در این گزارش آمده است؛ اجرای کامل مقررات ملی ساختمان، ارتقاء ایمنی شهروندان و افزایش عمر مفید ساختمان‌ها و حفاظت از سرمایه‌های مردمی و عمومی و صرفه جویی و افزایش بهره وری و تامین آسایش و ایمنی شهروندان را به همراه دراد.

 

گفتنی است؛ انجام بازدیدهای مشترک کارشناسان معاونت شهرسازی و معماری به همراه کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از مجتمع‌ها و ساختمان‌های بلندمرتبه جهت اجرای مبحث سوم مقررات ملی ساختمان (ایمنی و حریق) به صورت دوره‌ای انجام و گزارش بازدید، موارد اصلاحی به مدیر و یا مالک پروژه جهت پیگیری موارد ابلاغ می‌شود.

 

 

انتهای پیام.

 

تصاویر مرتبط