پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۴

منجم:

فضاسازی شهری به مناسبت روز جهانی قدس انجام شد

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، این سازمان اقدام به فضاسازی شهر با نصب بنر بر روی سازه های پرتابل با موضوع روز قدس و دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی این روز کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛علیرضا منجم با اشاره به اینکه روز قدس، روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنان در مقابل دشمنان و تمرینی در راستای همدلی افراد و توجه به احقاق حق است تصریح کرد: سازمان زیباسازی امسال نیز در راستای اشاعه فرهنگ پایداری،استکبارستیزی،تقویت و انسجام روحیه وحدت و همدلی و برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس اقدام به تبلیغات محیطی شهر کرده است.

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: نصب بنر با موضوع گرامیداشت روز جهانی قدس، نصب پرچم با موضوع بیت المقدس و اهتزاز پرچم های ایران و فلسطین بر روی پایه های شش تایی و عرشه پل ها از اقدامات انجام شده است.

 

وی افزود: همچنین به مناسبت روز جهانی قدس نورپردازی به روش لوگو پروژکتور با موضوع( القدس لنا) بر روی المان میدان مینودر اکران شد.

 

منجم با اشاره به نصب بنر تصاویر شهدای قدس و سردار سلیمانی در مسیر راهپیمایی اضافه کرد: امسال مسیر راهپیمایی از میدان میرعماد تا مسجدالنبی به صورت ویژه و با نصب ریسه های پرچم ایران و بنر با متن نوشته هایی در خصوص بیت المقدس فضاسازی شد.         

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط