شنبه ۱۳۹۰/۱۲/۱۳

مدير عامل سازمان خدمات طراحي شهرداري:

ادامه بوستان هشت بهشت قزوين طراحي شد

طراحي ادامه بوستان هشت بهشت قزوين در محوطه روبروي استانداري توسط سازمان خدمات طراحي و به سفارش منطقه 2 شهرداري انجام شد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان خدمات طراحي شهرداري قزوين، محمد اسماعيل حافظي، مدير عامل اين سازمان با اعلام خبر فوف گفت: در ارديبهشت ماه امسال سازمان خدمات طراحي با درخواست منطقه 2 شهرداري نسبت به عقد قرارداد با مشاور براي طراحي فضاي سبز در زمين مقابل استانداري اقدام كرد.
حافظي در خصوص موقعيت زمين مورد نظر افزود: اين زمين در شمال شهر قروين، در مجاورت بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) و در شمال غربي ميدان سرداران و با مساحتي در حدود 7 هزار و 300 متر مربع قرار دارد و با شريان هاي اصلي در ارتباط است.
وي ادامه داد: از مهم ترين کاربري هايي که مي تواند سايت مورد نظر را تحت تاًثير قرار دهد، مي توان به استانداري قزوين با مساحتي حدود 5 هکتار، شعاع عملکردي فرا منطقه اي در ضلع شرقي، بوستان بانوان در جنوب شرقي سايت و بوستان و فرهنگسراي هشت بهشت در ضلع شمالي سايت اشاره كرد.
مدير عامل سازمان خدمات طراحي با بيان اينكه عمده فضاهايي که سايت مورد نظر را تشکيل مي دهند شامل فضاي سبز، محوطه بازي کودکان، بوفه، آلاچيق، آبنما، محوطه بازي شطرنج و تنيس روي ميز، تنديس، مبلمان شهري و پارکينگ مي باشند، اظهار كرد: در طراحي اين زمين که به صورت خطي در امتداد بوستان هشت بهشت قرار گرفته است، سعي شده از مصالحي هماهنگ و يکدست با مصالح اجرا شده قبلي استفاده شود؛ به نحوي که در مجموع فضاي سبز حاشيه اي بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) به صورت همگون جلوه كند.
اين مسوول در پايان گفت: در طراحي اين مجموعه، به نورپردازي فضا و نحوه آبرساني فضاي سبز نيز به صورت ويژه پرداخته شده است.
لازم به ذكر است؛ پروژه طراحي ادامه بوستان هشت بهشت قزوين، با نظارت ساناز كريميان ها، كارشناس سازمان خدمات طراحيانجام و طرح مذكور پس از انجام مراحل طراحي در بهمن ماه سال جاري براي اجرا به کارفرما تحويل شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط