یکشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۱

تیرهای برق مزاحم در معابر منطقه 1 شهرداری قزوین جابجا شدند

مدیر منطقه 1 شهرداری قزوین از جابجایی تیر های برق مزاحم در معابر و خیابانهای منطقه 1شهرداری قزوین با همکاری اداره برق جنوب خبر داد

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛سید مهدی حاجی سید رضی گفت: با توجه به خطرساز بودن تیرهای برقی که بر اثر اصلاح و بازگشایی معابراصلی وفرعی و یا عقب‌نشینی ساختمان‌ها در مسیرهای اصلی و پرتردد از جمله خیابانهای راه آهن ،تهرانقدیم،منتظری، شهید انصاری و مولوی واقع شده بود، جابه جا شدند.

                             

وی تاکید کرد: این مهم در راستای تاکید و پیگیری مدیریت شهری قزوین و هماهنگی های انجام شده با اداره برق جنوب با پرداخت هزینه جابجایی صورت گرفت.                                                                                              

                                                                                                                                                                                        این مسئول همکاري و تعامل شهرداري قزوین با اداره برق استان قزوین را در حوزه انجام برنامه هاي عمراني شهرداري ها يک ضرورت دانست و گفت: عليرغم جابجايي هاي صورت گرفته، تيرهاي برق بر جا مانده در متن معابر به واسطه انجام طرح هاي مسيرگشايي شهرداري ها در حال افزايش است که لازم است رويکرد جديدي در راستای تحقق این امر اتخاذ شود.

                                                                                                                                                                            

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با اشاره به رويکرد مدیریت شهری در خصوص اجراي طرح هاي عمراني در سطح شهر، از آمادگي اين نهاد براي مشارکت با سایر ارگانها در راستاي ساختن شهري آباد و برخوردار براي شهروندان خبر داد و افزود :حرکت رو به رشد مجموعه مديريت شهري نيازمند تعامل و همکاري سازنده دستگاههاي خدمت رسان است که در صورت تحقق، مي تواند گره‌گشاي بسياري از مشکلات شهر باشد. 

 

سید رضی در پایان گفت:از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد قابل توجهی از  تیرهای برق مزاحم در معابر اصلی و فرعی منطقه یک با هدف رفع خطر و بازگشایی معابر با همکاری اداره برق جنوب جابجا شده است

 

انتهای پیام/                                                                                                                                                              

تصاویر مرتبط