شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۶

آتش سوزی در کارگاه چوب بری در شهرک اندیشه با تلاش آتش نشانان قزوین مهار شد

روزبه افسر کشیک سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین از مهار آتش سوزی در کارگاه چوب بری در شهرک اندیشه با تلاش آتش نشانان قزوینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ مرتضی روزبه افزود:طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین مبنی بر آتش سوزی در کارگاه چوب بری واقع در شهرک اندیشه روبروی ایستگاه آتش نشانی –گاراژ ذوالقدر  خبر داده شد که بلافاصله نیروهای ویژه اطفاء حریق سازمان آتش نشانی از سه تیم اطفائی از ایستگاه‌ های عملیاتی "شهرک اندیشه و باغ دبیر " به محل اعزام شدند.

 

وی در ادامه افزود:آتش  سوزي کارگاه چوب بری، با تلاش و حضور بموقع آتش نشانان اطفاء شد و از گسترش و سرایت حریق به قسمتهای دیگر جلوگیری بعمل آمد .

 

روزبه با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه خسارات جانی نداشت، عنوان کرد: آتش نشانان به منظور ایمن سازی محل و جلوگیری از شعله وری مجدد نسبت به جداسازی و سرد کردن وسایل موجود  در حیاط کارگاه  اقدام کردند و با تحویل محل حادثه به مالک مغازه و عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند .

 

وی در پایان با اعلام اینکه علت بروز حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی است از شهروندان خواست تا با رعایت موارد ایمنی از بروز این گونه حوادث جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط