پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۴

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین از عملیات عمرانی محور آیت الله باریک بین و اتصال آن به پل امام رضا(ع)

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مهدی صباغی شهردار قزوین، از روند اجرای پروژه رینگ دور شهر و کمربندی آیت الله باریک بین و اتصال آن به پروژه پل امام رضا(ع) بازدید کردند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین، مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مهدی صباغی شهردار قزوین، از مراحل و روند اجرای پروژه‌های ترافیکی رینگ شهر، کمربندی آیت الله باریک بین و امتداد مسیر پل امام رضا(ع) بازدید کرده و در جریان پیشرفت این پروژه‌های ترافیکی قرار گرفتند.

 

رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در این بازدید گفت: پروژه کمربندی شرقی شهر و محور آیت الله باریک بین و اتصال آن به پروژه ناتمام پل امام رضا(ع) یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی و ترافیکی شهر است که البته مدیریت شهری قزوین برای تکمیل آن عزم جدی دارد.

 

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه در خردادماه به دلیل اختلاف دیدگاه‌هایی که وجود داشت متوقف شد، اما اکنون با همراهی دستگاه‌ها و در نظر گرفتن گزینه‌های جایگزین و رعایت توصیه‌های شورایعالی معماری و شهرسازی این پروژه با حداقل ورود به حریم باغستان و کمترین مداخله در آن اجرایی شده و به زودی با تکمیل و اجرایی شد آن دغدغه‌های ترافیکی مدیریت شهری قزوین نیز رفع خواهد شد.

 

صباغی شهردار قزوین نیز در این بازدید عنوان کرد: اجرای پروژه بزرگ رینگ دور شهر و تکمیل پروژه محور آیت الله باریک بین و اتصال آن به پروژه پل امام رضا(ع) نقش مهم و محوری در حل مشکلات ترافیکی شهر و تسهیل عبور و مرور از شمال به جنوب شهر دارد.

 

شهردار قزوین ادامه داد: علاوه بر این، با تکمیل این پروژه مسیر بزرگ و مناسبی ویژه پیاده‌روی، دوچرخه سواری و ورزش‌ های همگانی از شمال تا جنوب شهر نیز برقرار خواهد شد که نقش مهمی در افزایش سرانه ورزشی و نیز سلامت عموم جامعه خواهد داشت و همچنین امکانات رفاهی و زیرساختی دیگری نیز در این محور پیش بینی شده است.

 

صباغی در خاتمه اظهار کرد: حفظ و حراست از باغستان سنتی برای تمامی دغدغه‌ مندان در شهر و استان اولویت دارد و ما نیز در مدیریت شهری براساس مصوبه شورایعالی معماری و شهرسازی، با کمترین مداخله و ورود به حریم باغستان تلاش کردیم تا این پروژه ترافیکی را در جهت حل مشکلات مردم شهر و مشکلات ترافیکی به مرحله اجرا درآوریم.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط