یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۳۰

مهار آتش سوزی سه خودرو سواری در پارکینگ مجتمع مسکونی واقع درباغ دبیر قزوین

خسروبیگی معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خبر داد:آتش سوزی سه خودرو سواری در پارکینگ مجتمع مسکونی واقع درباغ دبیر قزوین مهار شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ رضا امیری خسروبیگی افزود:این حادثه آتش سوزی در پارکینگ مجتمع مسکونی واقع در باغ دبیر کوچه بن بست سرخوش توسط آتش‌نشانان قزوینی رخ داد.

 

وی اظهار کرد:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی قزوین از حریق سه خودروی سواری پراید و موتور سیکلت داخل پارکینگ منزل مسکونی واقع در باغ دبیر خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین چهار خودرو اطفایی خود را از ایستگاههای ۱،۲،۳،۷ به همراه افسرکشیک این سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به گستردگی حریق گفت:آتش‌نشانان در بدو ورود نسبت به عملیات شلنگ کشی و اطفاء حریق و تخلیه ساکنین ساختمان مسکونی ونسبت به عملیات ایمن‌سازی محل اقدام کرده و از سرایت حریق و دود به نقاط دیگر ساختمان وساختمانهای مجاور جلوگیری کردند.

 

وی درپایان گفت:مصدومان این حادثه 24 نفر که اغلب ساکنین این مجتمع مسکونی بودند که به دلیل دودگرفتگی و تنگی نفس به ماموران اورژانس حاضر درمحل جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل داده شد.

 

گفتنی است؛علت بروز حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی می باشد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط