چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۴

دوره آموزشی آشنایی با اطفای حریق در زندان مرکزی چوبیندر قزوین برگزار شد

کریمی رئیس ایستگاه شماره هشت چوبیندر قزوین خبر داد: به منظور آشنایی پرسنل وسربازان وظیفه با وسائل ایمنی یک دوره کارگاه آموزشی اطفاء حریق با همکاری سازمان آتش نشانی قزوین در زندان چوبیندر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛کریمی با تاکید بر اهمیت آشنایی پرسنل زندان با تمام تجهیزات و امکانات اطفاء حریق، افزود: پرسنل باید در مواقع خطر و شرایط بحرانی بتوانند به بهترین نحو ممکن از این وسائل ایمنی استفاده نمایند.

 

 کریمی با اشاره به اجرای مانور اطفای حریق در زندان چوبیندر افزود:در این مانور روش صحیح مورد استفاده قرار دادن وسائل اطفاء حریق در شرایط خاص، به ویژه کپسول های آتش نشانی پودری، گازی و دیگر ملزومات آن توسط کارشناسان آموزش سازمان آتش نشانی قزوین  به حاضرین شرکت کننده در مانور، آموزش داده شد و  عملیات خاموش کردن آتش به افراد تازه آموزش دیده سپرده شد.

 

در پایان تعدادی از کارکنان و سربازان وظیفه، شرکت کننده به صورت عملی، نحوه کار با کپسول های آتش نشانی و اطفاء حریق را اجراء نمودند.

 

گفتنی است این دوره آموزشی به منظور حفظ آمادگی در مواجهه با حوادث مربوط به آتش سوزی و همچنین افزایش آگاهی ها و مهارتهای عمومی پرسنل زندان با کلیات مفاهیم ایمنی و آتش نشانی و فراگیری راهکارهای جلوگیری از توسعه حریق و کنترل آن برگزار شد.

 

پایان پیام/

 

 

تصاویر مرتبط