چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۴

مسیر محلات ملک آباد و محمدیه هموار می‌شود

مسیر محلات ملک آباد و محمدیه در شهر قزوین هموار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ پس از مدت‌ها کش و قوس برای نوسازی شبکه فاضلاب شهری محلات ملک آباد و محمدیه و مرمت آن،  شهرداری و اداره آب و فاضلاب به توافق رسیدند.

 

بنابر این گزارش؛ ساکنان محلات قدیمی محمدیه و ملک آباد، با سامانه 137  شهرداری برای  ترمیم و مرمت حفاری‌های این محلات تماس‌های متعددی داشتند که به دلیل طولانی شدن روند نوسازی شبکه فاضلاب شهری، شهرداری منطقه یک، امکان مرمت آن را نداشت.

 

این گزارش می افزاید: درپی درخواست‌ بسیار شهروندان از سامانه 137، برای نوسازی شبکه‌های آب و فاضلاب و مرمت آن که بلاتکلیف رها شده‌ بود، به دعوت کوزه گرها مدیر سامانه 137، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر، حاجی سید رضی مدیر منطقه یک و قافله باشی مدیر مسئول نشریه پیام شهر از محلات ملک آباد و محمدیه بازدید میدانی به عمل آوردند در این بازدید مقرر شد، ظرف حدود 45 روز عملیات نوسازی شبکه انجام گیرد تا روند مرمت آسفالت به سرعت انجام شود.

 

بر اساس این گزارش؛ در بازدیدی که انجام گرفت، اداره آب و فاضلاب شهری، مکلف شد، روند نوسازی شبکه آب فاضلاب محلات یاد شده را سرعت دهد تا منطقه یک شهرداری در شرایط جوی مناسب نسبت به مرمت آن اقدام کند.

 

یادآور می‌شود؛ محله ملک آباد در محدوده‌ی مرکزی شهر قزوین واقع شده که از شمال با خیابان طالقانی،خیابان کاشانی و بلوار مدرس، از شرق با بلوار خرمشهر، بلوار آیت الله خامنه ای و خیابان خرمشهر، از جنوب با میدان تهران قدیم، بلوار جمهوری اسلامی و خیابان منتظری و از غرب با خیابان محمدیه محدود شده است و به عنوان یکی از راه‌های پرتردد شهر محسوب می‌شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط