یکشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۶

بررسی‌های آماری سامانه 137 در دومین ماه پاییز ؛

سدمعبر وانت بارهای دوره گرد، باز در صدر درخواست شهروندان قرار گرفت

بررسی‌های آماری در سامانه 137 در آبان ماه نشان می دهد که سدمعبر وانت باران و دستفروشان دوره گرد، بیشترین خواسته شهروندان از سامانه مدیریت شهری بوده که برطرف شود.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ در آبان ماه سال جاری یک هزار و901 درخواست در سامانه 137 ثبت شده که توقف غیرمجاز وانت باران و دستفروشان دوره گرد  در خیابان  و نبش کوچه ها، بیشترین درخواست شهروندان بوده است. 

گلایه شهروندان به آن جهت است که وانت باران دوره گرد در مکان هایی توقف می‌کنند که منجر به ترافیک سنگین و تصادفات شده است.

بنابر این داده آماری، مرمت فرسودگی و نشست آسفالت و ترمیم حفاری برای انشعابات آب و برق و گاز رتبه بعدی درخواست شهروندان را به خود اختصاص داده است.

البته مرمت انشعابات به دلیل مسائل فنی، زمان بر بوده و فوریتی اطلاق نمی‌گردد.

براساس این آمار، نظافت معابر رتبه سوم  درخواست شهروندان بوده که با سامانه 137 در میان گذاشته اند.

در این بین، جمع آوری سگ های ولگرد، سد معبر مغازه داران، رها کردن خاک و نخاله در معابر و لایروبی از دیگر مسائل شهری بوده که شهروندان برای حل آن‌ها با سامانه تماس گرفته اند.

 همچنین در این داده آماری، بررسی ها در مناطق چهارگانه شهرداری نشان می دهد که بیشترین درخواست شهروندان  به ترتیب  از شهرداری های منطقه 2، 1،4 و3 بوده‌ که از طریق سامانه 137 پیگیری شده است.

یادآور می‌شود سامانه 137 پس از تماس شهروندان با تجزیه و تحلیل آن، خواسته شهروند  را به سازمان و یا واحد مربوطه در شهرداری انتقال می‌دهد تا بنا به ماهیت پیام که فوریتی یا زمان بر بوده به پیام شهروند در سامانه پاسخ دهند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط