پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۹

بازدید شهردار قزوین از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی/ حمایت از تولیدات دانش‌بنیان در مدیریت شهری وظیفه ما است

شهردار قزوین از دستاوردها و تولیدات مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین بازدید کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین، مهدی صباغی شهردار قزوین به همراه نصراللهی معاون مالی و اقتصادی، موسی‌خانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی، حافظی مدیرعامل سازمان خدمات طراحی، اسفندیاری مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و خرم نیا سرپرست ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، از مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و آخرین دستاوردهای آن بازدید کرد.

در این بازدید دکتر زینالی سرپرست دانشگاه آزاد واحد قزوین، مدیر مرکز رشد و جمعی معاونین و مدیران دانشگاه نیز حضور داشتند.

شهردار قزوین در این بازدید عنوان کرد: امروز رشد و توسعۀ تولید دانش بنیان و استفاده از محصولات دانش بنیان در همۀ زمینه‌ها اهمییت ویژه پیدا کرده و ما نیز امیدواریم بتوانیم از محصولات دانش بنیان در حوزه‌های مدیریت شهری استفاده کنیم.

صباغی با اشاره به توانمندی نخبگان جوان قزوینی در شرکت‌های دانش بنیان عنوان کرد: استفاده و حمایت از محصولات دانش بنیانی که قابلیت تجاری سازی در حوزه‌های خدمات شهری مانند آتش نشانی، حمل و نقل و ترافیک و غیره را دارند وظیفه ما است و در این مسیر گام خواهیم برداشت.

وی افزود: برخی از طرح‌ها و ایده‌ها و برخی از محصولاتی که در این بازدید به‌ویژه در حوزه‌ی آتش نشانی و خدمات امدادی معرفی شدند جذابیت‌هایی برای حوزه‌ی مدیریت شهری دارند، لذا با برگزاری جلسات تخصصی و سفارشی سازی این محصولات متناسب با نیاز شهر و سرمایه‌گذاری روی این محصولات می‌توان تولیدات دانش بنیان را به استفاده کاربردی در شهرها نزدیک کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین در این بازدید دوساعته، برخی از دستاوردهای مرکز رشد دانشگاه آزاد مانند ربات آتش نشان، پهپادهای امدادی و خودروهای هیبریدی و برقی مورد بررسی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط