پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۹

مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین خبر داد؛

رضایت مندی ۶۵ درصدی شهروندان از سامانه ۱۳۷ منطقه چهار شهرداری قزوین

مدیر منطقه ۴ قزوین گفت: طی دو ماه اخیر حدود ۶۵ درصد از تماس های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ منطقه چهار مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی منطقه چهار شهرداری قزوین؛ داریوش قاسمی مدیر این منطقه در خصوص گزارش رضایت عملکرد دو ماهه شهریور و مهر سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: بنابر گزارش اعلام شده از واحد ۱۳۷ این منطقه از تعداد ۶۱۸ مورد درخواست در سامانه منطقه چهار شهرداری، ۴۰۳ مورد از درخواست ها مورد رضایت مندی شهروندان قرار گرفته است

وی افزود: اعم موارد ثبت شده در سامانه ۱۳۷ این منطقه در شهریور و مهر امسال در نواحی این منطقه مربوط به آسفالت محل های حفاری شده جهت انشعابات، مرمت، لگه گیری و نشست آسفالت، تعمیر و تعویض دریچه و پل های آهنی به منظور تردد وسایل عبوری، سنگ فرش پیاده رو ها، رفع سد معبر و جدولگذاری معابر و خیابان ها است.

قاسمی در خصوص موارد در دست اقدام ثبت شده در سامانه منطقه چهار شهرداری تصریح کرد: حدود ۱۵ درصد از درخواست مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ مربوط به فعالیت های در دست اقدام و نیز ۱۲ درصد از درخواست جزو اقدامات زمانبر این منطقه از شهرداری است که انجام این گونه از موارد با بررسی و طرح در معاونت عمرانی منطقه و تخصیص اعتبار لازم در مدت زمان پیش بینی شده در مرحله اجرا در خواهد آمد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قزوین اظهار کرد: از جمله مزایایی که این سامانه دارد می‌‌توان به کاهش ترددهای درون شهری و آلودگی هوا،‌ صرفه جویی در وقت و هزینه،‌ ارتباطی آسان، یکسان و در طول شبانه روزی اشاره  کرد.


وی افزود: ویژگی هایی که باعث شده این سامانه بسیار مورد قبول مردم واقع بشود آن است که درخواست های ثبت شده به صورت شفاف قابل پیگیری می‌باشد و اگر به آن رسیدگی نشده باشد، فرد می‌تواند علت عدم انجام آن را پیگیری کرده و از جزئیات مطلع شود.

قاسمی در پایان افزود: همچنین همه مدیران دستگاههای وابسته به شهرداری و شهرداران مناطق و سازمان های تابعه شهرداری از طریق این سامانه در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار می‌گیرند و در رفع مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.ضمن اینکه مدیریت شهری می‌تواند با توجه به تماس های ثبت شده  مردمی دراین سامانه، به آسیب شناسی در مورد بیشترین مشکلات شهری و برنامه ریزی لازم در جهت رفع مشکلات مردمی بپردازد.

تصاویر مرتبط