پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۹

طی مراسمی صورت گرفت

از فعالین در امر تفكیك زباله از مبداء تقدیر شد

حسین عمویی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت :این سازمان به منظور ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبداء از فعالین برتر این حوزه تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، رئیس سازمان مدیریت پسماند اظهار کرد: طی مراسمی از فعالین منتخب در امر تفکیک زباله از مبداء در  شهر قزوین  تجلیل شد.


وی گفت: تشویق وترغیب شهروندان به تفکیک پسماند های خشک وتر ونهادینه کردن فرهنگ بازیافت به منظور تبدیل زباله به سرمایه ملی بسیار مهم وحائز اهمیت است.
 

حسین عمویی با اشاره به اینکه طرح تفکیک پسماند در قزوین از سال 84 آغاز شده است، اظهار کرد: در حال حاضر جمع آوری پسماندها به دو شکل صورت می گیرد که یکی از آنها جمع‌آوری هفتگی از درب منازل یا طی تماس شهروندان با شماره 33676986 انجام می‌شود و روش دوم تحویل پسماندهای خشک در غرفه‌های بازیافت سطح شهر است.

عمویی با بیان اینکه غرفه‌های بازیافت گامی در راستای تکمیل طرح تفکیک زباله از مبدا بوده است، اضافه کرد: در حال حاضر دو غرفه در سطح شهر قزوین مشغول به فعالیت هستند که غرفه نخست در خیابان سعدی، کوچه کانون و دومین غرفه در مینودر، بلوار سیدالشهدا، پشت پارک گلسار قرار دارد.

وی با بیان اینکه جمع آوری زباله تنها وظیفه شهرداری نیست گفت: باید شهروندان  نیز در امر تفکیک زباله از مبدا مشارکت وهمکاری لازم را با این سازمان داشته باشند.
 

تصاویر مرتبط