یکشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

وثوق نیا خبر داد:

افزایش پنجاه درصدی کمک هزینه بلاعوض کفن و دفن به خانواده های تاکسیرانان متوفی

محمدرضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از افزایش پنجاه درصدی کمک هزینه کفن و دفن به خانواده های تاکسیرانان متوفی به طور بلاعوض خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: به منظور دلجویی از بازماندگان تاکسیرانان متوفی و قدردانی از زحمات آنان در خدمت رسانی به شهروندان، مبلغ یک و نیم میلیون تومان به طور بلاعوض به عنوان کمک هزینه کفن و دفن به بازماندگان آنان پرداخت می شود.

وی ادامه داد: پرداخت کمک هزینه فوت به خانواده های تاکسیرانان متوفی که پیش از این مبلغ یک میلیون تومان بود، بر اساس مصوبه هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی به یک و نیم میلیون تومان افزایش یافته است تا بخشی از هزینه های بازماندگان تاکسیرانان متوفی را جبران کند.

وثوق نیا خاطرنشان کرد: بازماندگان تاکسیرانان متوفی تازه درگذشته با مراجعه به امور اداری سازمان تاکسیرانی و ارائه اصل و فتوکپی جواز دفن متوفی و مدارک دیگر، می توانند کمک هزینه کفن و دفن را دریافت نمایند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه گفت: تاکسیرانی جزو مشاغل سخت است و تاکسیرانان جزو امین ترین و زحمتکش ترین افراد جامعه هستند که امید است با انجام امور رفاهی و حمایتی بتوانیم بیش از پیش رضایت آنان را جلب نموده و در ارائه خدمات بهتر به شهروندان موفق تر عمل کنیم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط