دوشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۲۵

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین خبر داد؛

صدور ۱۳۰ مورد اخطار ساخت و ساز بدون پروانه و اخطاریه تعطیلی کار در شهریور ماه در منطقه 4 شهرداری

سرپرست شهرداری منطقه چهار گفت:در ماه قبل تعداد ۷۱ مورد اخطاريه کتبی به منظور رفع سد معبر،تعداد ۴۷ مورد تعهد کتبی به دستفروشان و متخلفین ساختمانی، ۱۳۰ مورد اخطار ساخت و ساز بدون پروانه و اخطار جهت تعطیلی کار توسط واحد اجراییات منطقه چهار صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار قزوین؛داریوش قاسمی سرپرست این منطقه اظهار کرد:در ماه گذشته توسط واحد اجراییات تعداد ۲۹ مورد رفع سد معبر ساختمانی،۳ مورد جمع آوری دکه و کانکس و ۳۹ مورد از ساخت و ساز و تعمیرات غیر مجاز اخطاریه کتبی داده شده است.

وی افزود: تعداد ۱۸ مورد تعهد کتبی به دستفروشان و به تعداد ۲۹ مورد از متخلفین ساختمانی تعهد کتبی داده شده و نیز مجموع ۱۳۰ مورد اخطار ساخت و ساز بدون پروانه و اخطار جهت تعطیلی کار توسط واحد اجرائیات منطقه چهار صادر شده است.

سرپرست شهرداری منطقه چهار در خصوص جمع آوری سد معبر در این منطقه اظهار کرد: بنا بر گزارشات مردمی و اعلام به سامانه ۱۳۷ این منطقه و بررسی میدانی توسط عوامل اجراییات منطقه چهار تعداد ۳ دستگاه خودرو،۳۶ مورد بساط دستفروشان و تعداد ۳۸ مورد وسایل متخلفین ساختمانی جمع آوری شده که افراد می‌توانند طی مراحل قانونی اقدام به تحویل وسایل خود از واحد اجراییات نمایند.

قاسمی در پایان گفت: بنابر بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، تعداد ۴۴ مورد اخطار رفع سد معبر به واحدهای تجاری که به نحوی موجب بروز مزاحمت ،آلودگی صوتی و عدم رعایت اصول بهداشتی برای ساکنان شهر شده اند اخطار لازم داده شد که در صورت عدم رعایت این قانون، این شهرداری طبق قانون اقدام به ارجاع پرونده به کمیسیون ساماندهی مشاغل مزاحم خواهد نمود که در نهایت منجر به تعطیلی و پلمپ واحد تجاری متخلف خواهد شد.

تصاویر مرتبط