یکشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۲۴

ارزیابی سامانه 137 در شهریورماه نشان می‌دهد؛

بیشترین درخواست شهروندان از واحد اجراییات شهرداری

بررسی‌های آماری سامانه 137 نشان می‌دهد، در بازه زمانی شهریورماه سال جاری، واحد اجراییات بیشترین درخواست شهروندان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری 137؛ با بررسی‌های واحد آمار و ارزیابی سامانه، در شهریور ماه سال جاری دو هزار و 437 درخواست شهروندان در سامانه 137 به ثبت رسیده است.

براین اساس، بیشترین درخواست شهروندان که طی تماس تلفنی با سامانه 137 مطرح شده به واحد اجراییات شهرداری  منتقل شده است.

بنابر این گزارش، مسائلی که شهروندان با سامانه در میان گذاشته‌اند، در مورد سدمعبر وانت بارهای دوره‌گرد و دستفروشان، سدمعبر مغازه داران، تخلفات ساختمانی، سدمعبر مصالح ساختمانی در معابر عمومی، رعایت نکردن اصول ایمنی در ساخت و ساز و آلودگی صوتی بوده است.

البته رتبه دوم درخواست‌های شهروندان، نظافت معابر عمومی، شست و شوی مخازن زباله،تخلیه مخزن زباله، جمع آوری سگ های ولگرد، لایروبی جوی و رها کردن خاک و نخاله‌های ساختمانی بوده که سامانه 137 به سازمان مدیریت پسماند ارجاع داده است.

همچنین  ترمیم ترانشه ناشی از حفاری انشعاب آب و برق و گاز و تلفن و مرمت چاله های سطح شهر که به دلیل فرسودگی ایجاد شده از جمله تماس های شهروندان بوده و مسئولیت آن برعهده نواحی شهرداری است که مسائل خرد عمرانی سطح شهر را انجام می‌دهند و در رتبه بعدی خواسته های شهروندان قرار دارند.

یادآور می‌شود که در مردادماه، 2 هزار و 575 درخواست شهروندان در قالب پیام در سامانه مدیریت شهری ثبت و پیگیری شده است.

خاطرنشان می‌سازد؛ بسیاری از مسائل شهری  از جمله نظافت فضای شهری که یکی از بیشترین درخواست‌ها را در سامانه داشته‌است، تعامل، همکاری و مشارکت شهروندان را با مدیریت شهری می طلبد؛ در واقع در کنار تلاش مدیریت شهری برای پاکیزگی سطح شهر، با رعایت ملزومات شهرنشینی، آلودگی های محیط زیستی هم کمتر می‌شود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط