چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۲۰

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

سرمایه انسانی متخصص در نواحی شهری قزوین تقویت می‌شوند

سید حامد موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین در جریان بازدید از نواحی شهری قزوین ضمن دیدار و گفتگو با رؤسا و کارکنان شاغل در ناحیه مینودر و کوثر، امامزاده حسین (ع)، ناحیه شهید بابایی از نزدیک در جریان روند کارهای اجرایی و وضعیت سرمایه انسانی شاغل در نواحی قرار گرفت.

به‌گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ موسوی در جریان بازدید از نواحی شهری قزوین که با حضور سلیمان بهرامی، مدیر شهرداری منطقه 2، علی دوستی‌نسب، سرپرست هماهنگی امور نواحی در مناطق، حیدر قزلباش، رئیس ناحیه مینودر و کوثر، علی قدیم‌آبادی، رئیس ناحیه شهید بابایی و رضا کشاورزرضایی، رئیس ناحیه امامزاده حسین (ع) انجام شد، ضمن اطلاع از روند اجرای برنامه‌های آتی و در دست اقدام نواحی، وضعیت سرمایه انسانی ناحیه را مورد بررسی قرار داد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین ضمن استماع گزارش مدیران و رؤسای نواحی شهری، موضوعات شهری و نحوه خدمات‌رسانی نواحی به شهروندان را بررسی و از نزدیک در جریان فعالیت‌های جاری نگاهداشت شهر ازجمله مسائل عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی و مبلمان شهری قرار گرفت.

موسوی با اشاره به اینکه در این بازدیدها می‌توان ظرفیت‌های محلات را به شکل دقیق‌تر مورد رصد و پایش قرار داد و با برنامه‌ریزی‌های اصولی، نقاط مختلف شهر را به سمت آبادانی و توسعه‌یافتگی رهنمون کرد افزود: امیدواریم با آغاز به کار تشکیلاتی به نام شورایاری در محلات شهری، حلقه واسط میان شهروندان و نهادهای مردمی با مجموعه مدیریت شهری در مسیر بهبود معضلات و مشکلات شهری برقرار شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه نیروی انسانی شاغل در نواحی شهری به زودی تقویت خواهند شد تصریح کرد: بر حسب ویژگی‌ها و مشکلات موجود در محلات، در نظر داریم نسبت به افزایش کارشناسان متخصص در حوزه خدمات شهری نواحی در راستای بررسی و اجرای تخصصی‌تر و سریع‌تر خدمات به شهروندان اقدام کنیم.

موسوی در ادامه یادآور شد: معتقدیم، نواحی شهری نوک پیکان خدمات‌رسانی به شهروندان هستند؛ ازاین‌رو همواره تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این بوده است تا بر گسترش فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، خدمات شهری و عمرانی در نواحی متصل و منفصل شهری بیفزاییم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه ناحیه یک هویت مستقل دارد و به‌نوعی فضای تصمیم‌گیری محلات شهری است تأکید کرد: در تلاش هستیم تا با همکاری مناطق چهارگانه و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، نقش نواحی شهری را در هوشمندسازی خدمات نظیر انجام استعلامات و درخواست‌های شهروندی با رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری به مناطق را پررنگ‌تر از گذشته کنیم.

در این بازدید علی دوستی نسب، سرپرست هماهنگی امور نواحی در مناطق شهرداری قزوین به‌همراه رؤسای نواحی نیز گزارشی جامع از روند اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته ارائه و به تشریح برنامه‌های آتی و در دست اقدام در نواحی زیرمجموعه مناطق شهری پرداختند و مجموعه انتظارات خود را از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی در خصوص موضوعات سرمایه انسانی و غیره با معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین در میان گذاشتند.

پایان پیام.