سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۹

با بازدید سرپرست سامانه 137؛

اقدامات ناحیه شهیدبابایی در رسیدگی به درخواست‌های شهروندان بررسی شد

سرپرست سامانه مدیریت شهری 137 برای ارزیابی اقدامات ناحیه شهیدبابایی در رسیدگی به درخواست های شهروندان و شناسایی مشکلات از محدوده این ناحیه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری قزوین؛ مهدی کوزه گرها، سرپرست سامانه 137 به همراه علی دوستی نسب، سرپرست هماهنگی امور نواحی، برای بررسی و ارزیابی عملکرد ناحیه شهید بابایی و روند انجام درخواست های 137 شهروندان از این ناحیه بازدید کردند.

در این بازدید که از خیابان های فرودسی، بلوار شهید بهشتی، بلوار لشگری، نادری و پادگان صورت گرفت، سرپرست سامانه 137 ضمن تاکید بر تقویت امکانات نواحی گفت: بسیاری از درخواست های شهروندان که با سامانه 137 مطرح می کنند مربوط به مسائل خرد شهری نظیر لکه گیری و مرمت آسفالت، مرمت جالیز، اصلاح شیب بندی، مشکلات دال و دریچه و مواردی از این دست بوده که باید در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

البته این مدیر شهری، با تاکید برکیفیت درخواست‌های سامانه 137 خاطرنشان کرد: ناظران نواحی با نظارت دقیق بر اقدامات پیمانکار  می‌توانند ضمن کاهش هزینه و ارتقا کیفیت کار، در نهایت در افزایش رضایتمندی از مدیریت شهری نقش مهمی ایفا کنند.

علی دوستی نسب، سرپرست هماهنگی امور نواحی هم بر نیاز مبرم نواحی به  تقویت نیروی انسانی متخصص و فنی و باتجربه تاکید کرد که تاثیرشگرفی در کاهش مسائل شهری دارد.  

 
 

تصاویر مرتبط