دوشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۸

ثبت نام دوره های پاییزی خانه فرهنگ سنجیده آغاز شد

ثبت نام کلاس های ترم پاییزی خانه فرهنگ سنجیده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از اول مهر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ بیش از ۵۰ عنوان کلاس آموزشی در بخشهای مختلف علمی، هنری، علوم قرآنی،خلاقیت، کودک، موسیقی و ... در این مرکز دایر است.

این گزارش می افزاید:در بخش کلاس های هنری کلاس های متنوعی نظیر خوشنویسی، عکاسی،تئاتر و فن و بیان، آموزش قصه گویی، مهارت های مادران،خیاطی،چرم دوزی، سرمه دوزی،عروسک دوزی، نقاشی و طراحی، ساخت جعبه کادویی و شمع سازی برای هنر دوستان دایر می باشد.

بر اساس این گزارش:همچنین کلاس های شاد ویژه کودکان سه سال الی ۱۰ سال نظیر نقاشی، سفالگری، خانه کودک، شعر و قصه، مهندسی خلاقیت، قرآن با بازی، کلاژ، رباتیک، موسیقی، تئاتر و نمایش، حروف الفبا، مادر و فرزند در این خانه فرهنگ دایر است.

این گزارش می افزاید: آشپزی سنتی، آشپزی فرنگی، دسرهای به روز، کیک های کافی شاپی، حلواهای مجلسی، میوه آرایی، سفره آرایی، فینگرفودهای انگشتی، سالادهای رژیمی و غذاهای آسان از دیگر کلاس های است که علاقمندان می توانند در آن ثبت نام کنند.

بنابراین گزارش؛در این خانه فرهنگ کلاس های خانواده ویژه اولیاء نظیر «مشاوره تخصصی فردی»، «کارگاه مهارت های زندگی»،«کارگاه تخصصی بلوغ نوجوانان» و «کارگاه ویژه مادر و کودک» برگزار می شود.

گفتنی است؛علاقه مندان شرکت در این کلاس ها می توانند به خانه فرهنگ سنجیده واقع خیابان راه ری رو به روی مسجد سنجیده مراجعه کنند یا با شماره تماس ۰۲۸۳۳۵۶۷۸۵۳ تماس حاصل کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط