دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۳۰

با استفاده از سیستم VOIP؛

امکان برقراری تماس‌های داخلی میان ساختمان‌های شهرداری قزوین فراهم شد

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین گفت: به منظور کاهش هزینه ها و ارتباط مستقیم بین کارکنان شهرداری، سیستم VOIP برای تماس‌های داخلی میان ساختمان‌های شهرداری راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین؛ محسن اسفندیاری اظهار کرد: یکی از برنامه های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین حرکت در مسیر کاهش هزینه‌های شهرداری و استفاده از تکنولوژی های نوین است که در این راستا به همت کارکنان حوزه شبکه سازمان فناوری اطلاعات سیستم VOIP میان ساختمان های معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، معاونت شهرسازی، سازمان آرامستان ها، سازمان میادین و سازمان فاوا برقرار شده است.

اسفندیاری با بیان اینکه در این سیستم کارکنان بدون استفاده از تماس مستقیم با گرفتن شماره داخلی همکاران می توانند در ارتباط باشند، ادامه داد: این امر علاوه بر کاهش هزینه های تماس، به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان موجب تسریع در ارتباط کارکنان خواهد شد.

او همچنین از خرید خط E1 به منظور یکپارچه سازی شماره های شهرداری قزوین خبر داد و خاطر نشان کرد: به زودی این سیستم در کلیه معاونت ها و مناطق و سازمان ها به اجرا در خواهد آمد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط