سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۰

با پیروزی تیم بادسان شهید بهشتی؛

قهرمان جام والیبال رانندگان تاکسی و وانت‌بار مشخص شد

سرپرست سازمان تاکسیرانی از قهرمانی تیم بادسان شهید بهشتی در مسابقات جام والیبال رانندگان تاکسی و وانت بار ویژه گرامیداشت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا اظهار کرد: با توجه به اهمیت ورزش در سلامت و نشاط و شادابی رانندگان تاکسی و وانت‌بار که منجر به ارائه خدمات مطلوب‌تر توسط این قشر زحمتکش به شهروندان گرامی خواهد شد، یک دوره مسابقات والیبال به مناسبت ماه مبارک رمضان بین رانندگان ناوگان بار و مسافر (تاکسیرانان و وانت داران) برگزار شد.

او ادامه داد: در این دوره از مسابقات 10 تیم به رقابت پرداختند که در دیدار نهایی که روز دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 برگزار شد، تیم بادسان شهید بهشتی با نتیجه 3 بر 2 بر تیم 22 بهمن غلبه کرد و موفق شد مقام قهرمانی را از آن خود کند؛ ضمن اینکه تیم مرصاد چوبیندر نیز در دیدار رده بندی با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم تاکسی بیسیم 133 به پیروزی رسید و به مقام سومی دست یافت.

وثوق‌نیا با بیان اینکه فروشگاه موبایل صبا و گالری طلای صبا حامی مالی این دوره از مسابقات بودند، تصریح کرد: در مراسم پایانی این دوره از مسابقات که با حسین صلح‌جو، علی فرمانی و ولی چگینی اعضای شورای اسلامی شهر نیز در آن حضور داشتند، به سه تیم برتر این دوره از مسابقات جام، مدال، لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

او با بیان اینکه در برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات، نهادهای متعددی سازمان تاکسیرانی را یاری کردند، اضافه کرد: هیئت والیبال استان و شهرستان قزوین، کمیته هیئت داوران قزوین، تیم داوری و سازمان اتوبوسرانی و همچنین تمام تاکسیرانان و خانواده‌های آنان که با حضور خود موجب گرمی این دوره از مسابقات بودند، در برگزاری این مسابقات مشارکت داشتند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط