شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۷

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین تشریح کرد؛

اقدامات سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در ایام 1401

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز توسط سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ علی محمدحسینی اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سال نو و نوروز 1401 سازمان پایانه های شهرداری قزوین اقدامات خود را مطابق دستور العمل ستاد نوروزی جهت استقبال از نوروز و بهار 1401 آغاز کرد تا استقبالی گرم و درخور شان میهمانان شهر امامزادگان و پایتخت خوشنویسی کشور ارائه نموده و خاطراتی شیرین برای مسافران نوروزی و میهمانان عزیز فراهم نماید.

محمد حسینی افزود: ستاد تسهیلات نوروزی از ابتدای اسفند ماه با تشکیل  چهار جلسه در سالن کنفرانس سازمان پایانه های مسافربری شهراری قزوین و همچنین با بکارگیری تمامی نیروهای خود اقداماتی گسترده ای را به انجام رساند.

او ادامه داد: از جمله اقدامات سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در حوزه فرهنگی می توان به سفره هفت سین در ساختمان اداری پایانه آزادگان و دیگر پایانه ها، برپایی ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی، جشن استقبال از مسافران نوروزی، چاپ و توزیع نقشه های راهنمای مسافران نوروزی و توزیع شیرینی و شکلات بین شهروندان و مسافران نوروزی، بازدید  شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروزی از پایانه ها و امکانات ستاد تسهیلات سفر نوروزی، دید بازدید مدیرعامل سازمان از شرکت های مسافربری تهيه و نصب بنرهای خوش آمد گويی در ورودی های پایانه ها و همچنین بنرهای حاوی پیام های رعایت نکات ایمنی در پایانه ها اشاره کرد.

محمد حسینی خاطر نشان کرد: آسفالت معابر پایانه ها، لکه گیری سکوها، حفره چاه جهت سرویس های بهداشتی از دیگر فعالیت های سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در حوزه عمران است.

این مقام مسئول افزود: از دیگر اقدامات سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در حوزه فضای سبز و پسماند می توان برگزاری همایش بزرگ نه به ریختن زباله و ضرورت حفظ محیط زیست و پاکسازی ورودی ها و خروجی های پایانه ها، نصب و استقرار سطل‌های زباله توسط، شستشو، تنظيف و پاكسازی سرویس های بهداشتی، رنگ آمیزی نرده ها، رنگ آمیزی جداول، خط کشی محموطه پایانه ها، توزیع بیش کیسه زباله جهت حفظ محیط زیست، تعمير،اصلاح و تعويض روشنايي، گلکاری، نصب المان، فعال کردن آبنماهای پایانه ها، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، کاشت چندین اصله درخت در پایانه ها از جمله اقدامات انجام شده در خصوص آماده سازی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین با رویکرد اسکان و تامین رفاه مسافران نوروزی بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین یادآورشد: همچنین این سازمان برای پیش بینی و هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیل و آب گرفتگی به منظور آمادگی، پیشگیری و مقابله قبل و پس از وقوع بارندگی فعالیت هایی انجام داده که از جمله آنها تشکیل جلسات ستاد مدیریت بحران و آماده باش نیروها و تجهیزات سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین جهت جلوگیری از آبگرفتگی پایانه ها، لایروبی کانال ها جهت جلوگیری از طغیان آب، ایجاد کانال های عرضی و هدایت آب، نظارت دقیق بر شرکت های مسافربری، راهنمایی و اسکان مسافران نوروزی در سالن های انتظار، توزیع پک نوروزی در بین مسافران نوروزی را می توان نام برد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط