چهارشنبه ۱۳۹۰/۰۹/۱۶

شفيعي، مدير عامل سازمان عمران شهرداري قزوين:

پيشرفت 60 درصدي در اجراي بلوار اتصالي پل ولايت به بلوار مرحوم ابوترابي

طرح بلوار اتصالي پل ولايت به بلوار مرحوم حجت الاسلام سيدعلي اکبر ابوترابي شهر قزوين توسط شهرداري با 60 درصد پيشرفت فيزيکي در حال اجرا است.

 

مدير عامل سازمان عمران شهرداري قزوين در اين خصوص به پيام شهر گفت: اين طرح عمراني در فروردين ماه سال جاري در سطح منطقه يک شروع به کار کرد.
سيد حسين شفيعي اظهار کرد: هدف از اجراي اين طرح، بهبود عبور و مرور شهري و کاهش ترافيک چهار راه ولي عصر (عج) است که با اعتباري افزون بر 9 ميليارد ريال در حال احداث است.
وي در ادامه در خصوص تاخير به وجود آمده در اجراي اين پروژه تصريح کرد: اين تاخير به علت مغايرت نقشه‌هاي طراحي شده با نقشه‌هاي تملکي و اجرايي شده اتفاق افتاد و پروژه نزديک به يک ماه تعطيل شد و همين امر باعث تغيير در برنامه زمان‌بندي شده است.
 شفيعي خاطر نشان کرد: تاکنون حدود يک هزار متر مکعب خاک‌برداري، 16 هزار متر مکعب مخلوط ريزي و يک هزار و 500 متر مکعب بيس ريزي در اين پروژه انجام شده است.
وي گفت: همچنين در اين پروژه به طول حدود هزار و 200 متر جدول گذاري با جدول سنگي انجام شده و ادامه عمليات پس از اتمام زير سازي اجرا مي‌شود.
 مدير عامل سازمان عمران شهرداري قزوين يادآور شد: جهت احداث ديوار سنگي در جنوب شرقي و غربي طرح، دو هزار متر مکعب پي کني انجام شد که نزديک 50 درصد آن بتن ريزي و عمليات اجرايي ديوار سنگي نيز در حال انجام است.
گفتني است؛ اين پروژه با مشارکت سازمان عمران و شرکت بنا سازان نقشينه و همچنين شرکت پويا گستر کيان در حال انجام است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط