یکشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۱۷

آيت اله باريک بين، نماينده سابق ولي فقيه در استان قزوين:

جهت عزت مسلمانان و اسلام تلاشي مضاعف کنيد

رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهردار قزوين و معاونين و مديران شهرداري قزوين با آيت اله باريک بين نماينده سابق ولي فقيه در استان قزوين ديدار و گفتگو کردند.

 

رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهردار قزوين و معاونين و مديران شهرداري قزوين پيش از ظهر امروز با آيت اله باريک بين، نماينده سابق ولي فقيه در استان قزوين ديدار و گفتگو کردند.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ آيت اله هادي باريک بين، نماينده سابق ولي فقيه در استان و امام جمعه سابق شهر قزوين در اين ديدار صميمي که در بيت معظم له صورت گرفت، در سخنان کوتاهي گفت: شما مديران شهري در مسند قرار گرفته ايد که بايد کارهايتان براي رضاي خداوند باشد و جهت عزت مسلمانان و اسلام تلاشي مضاعف کنيد.
ظاهري، رئيس شوراي شهر قزوين:
حضور آيت اله باريک بين هميشه پر برکت بوده است
عباس ظاهري، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين نيز در اين ديدار گفت: حضور و نقش آيت اله باريک بين براي مردم قزوين در جريانات قبل و بعد از انقلاب به ويژه در جايگاه نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بسيار پر خير و برکت بوده است.
ظاهري با اشاره به اصرار آيت اله باريک بين به مقام معظم رهبري براي کناره گيري افزود: ما يقينا به ارشادات حضرتعالي براي اجراي برنامه هاي مديريت شهري احتياج داريم .
وي در بخش ديگر از سخنانش افزود: مطمئنا آيت اله عابديني نماينده جديد ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر قزوين نيز راه جامع نگري، هدايت، بصيرت و شجاعت را در عين عدالت آيت اله باريک بين را ادامه مي دهند و موفق خواهند شد.
محمدحسن باريک بين، امام جمعه موقت قزوين و فرزند آيت اله باريک بين نيز با تقدير از حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهردار و مديران شهرداري گفت: موقعيتي که خداي متعال در اختيار مديران شهري قرار داده است بايد خدمت رساني به مردم با قصد غربت باشد.
باريک بين با آرزوي توفيق روزافزون براي امام جمعه جديد شهر قزوين نيز گفت: ايشان به حمداله مي توانند فضاي الفت موجود در جامعه را تقويت کنند و مشکلات مردم را کاهش دهند.

 

تصاویر مرتبط