یکشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۱۷

شمسيني، سرپرست حوزه هماهنگي امور نواحي شهرداري قزوين خبرداد؛

تجليل از شهروند نمونه قزويني در موضوع فضاي سبز

به مناسبت روز درختکاري از شهروند نمونه قزويني در موضوع فضاي سبز تجليل شد.

عليرضا شمسيني، سرپرست حوزه هماهنگي امور نواحي شهرداري قزوين گفت: تجليل از شهروندان نمونه توسط سازمان پارک‌ها و فضاي سبز براي تشويق شهروندان به کاشت و حفظ فضاي سبز گام موثري است و استفاده از کمک نواحي براي معرفي شهروند نمونه نشان دهنده همراهي و همکاري اين سازمان و نواحي مي‌باشد.

وي بيان کرد: آقاي محمدعلي شهسواري از ناحيه امامزاده حسين، محسن آريايي فر از ناحيه امامزاده علي، تقي دهقان نژاد از ناحيه دانش، علي اکبر رباني از ناحيه مشعلدار ، خانم سيده صغري حسيني از ناحيه چوبيندر، مهدي فرجي از ناحيه آزادگان، قربان رستگار از ناحيه شهيد بابايي، سيد جعفر علوي از ناحيه مينودر، مرتصي اطلس باف از ناحيه مهديه و آقاي اميد شه دوست از ناحيه انديشه شهروندان نمونه از ده ناحيه شهرداري قزوين در بحث فضاي سبز معرفي شدند.

وي در ادامه افزود: هم اکنون توزيع نهال توسط نواحي ده‌گانه آغاز شده و شهروندان مي توانند جهت دريافت نهال به ناحيه مربوطه خود مراجعه کنند.

شمسيني در پايان خاطر نشان کرد: با توجه به توزيع نهال توسط نواحي مي توان به اين نتيجه رسيد که نواحي توانايي و ظرفيت اينگونه اقدامات را دارا بوده و شهرداري قزوين مي تواند به سمت ناحيه محوري حرکت کند .

پايان پيام

تصاویر مرتبط