شنبه ۱۳۹۳/۱۲/۱۶

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

آغاز فعاليت ستاد نوروزي سازمان ترافيک شهرداري قزوين از 15اسفندماه

فعاليت هاي مختلف سازمان به منظور فرارسيدن سال نو و تعطيلات نوروز از 15اسفندماه سال جاري در قالب ستاد نوروز آغاز مي شود.

 

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: فعاليت هاي مختلف سازمان به منظور فرارسيدن سال نو و تعطيلات نوروز از 15اسفندماه سال جاري در قالب ستاد نوروز آغاز مي شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: محدوده تحت نظارت سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين 30 کيلومتر مربع و فعاليت هاي مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافيک در اين محدوده برعهده اين سازمان است.
وي اضافه کرد: به منظور تأمين ايمني شهروندان، کنترل عبور ومرور و ارائه خدمات مطلوب به آنان سطح شهر قزوين به دو ضلع شرق و غرب تقسيم شده که تعمير و نگهداري علائم و تجهيزات ترافيکي هريک از اين قسمت ها توسط يک پيمانکار انجام مي شود.
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: نصب، تعمير و نگهداري چراغ هاي راهنمايي سطح شهر قزوين در طول سال به صورت مستمر توسط کارشناسان و پيمانکار سازمان انجام مي شود اما در آستانه فرارسيدن سال نو اين مهم از اهميت دوچندان برخوردار مي شود.
عرشيان تصريح کرد: فعاليت هاي مختلف سازمان به منظور فرارسيدن سال نو و تعطيلات نوروز از 15اسفندماه سال جاري در قالب ستاد نوروز آغاز مي شود.
وي گفت: تمام مسيرها و تقاطع هاي سطح شهر قزوين  در قالب ستاد نوروز بازديد شده و در صورت کمبود علائم ترافيکي، خط کشي ها، سرعت کاه ها و موارد ديگر مرتبط با ايمني عابران پياده کنترل و در صورت نياز بازسازي و تعمير مي شود.
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: شست و شوي تابلوهاي راهنماي مسير سطح شهر قزوين و نواحل منفصل شهري نيز در قالب ستاد نوروز انجام مي شود.
پايان پيام 

تصاویر مرتبط