شنبه ۱۳۹۳/۱۲/۰۹

مادر شهيد مسعود اسماعيلي:

فرزندم خوب بود که شهادت نصيبش شد

جمعي از مديران شهري و استاني با خانواده‌هاي شهيدان "مسعود اسماعيلي" و "يداله لطفي " ديدار و گفتگو کردند.

 

جمعي از مديران شهري و استاني با خانواده‌هاي شهيدان "مسعود اسماعيلي" و "يداله لطفي" ديدار و گفتگو کردند.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بينالملل شهرداري قزوين؛ مادر شهيد مسعود اسماعيلي در اين ديدار گفت: فرزندم خوب بود که شهادت نصيبش شد.
وي افزود: هر وقت مسعود از جبهه مي‌آمد مي‌گفت مادر غصه نخور جاي من راحت است حتي نمي‌گذاشت براي بدرقه‌اش برويم که نکند ما گريه کنيم.
فرج اله فصيحي رامندي عضو شوراي اسلامي شهر قزوين و همرزم و دوست شهيد با اشاره به چگونگي شهادت مسعود اسماعيلي، گفت: خيلي آدم پر دل و جراتي بود براي تصرف مقر تانکي دشمن به قلب دشمن زد و شهيد شد.
مادر شهيد يداله لطفي نيز در ديدار مديران شهري و استاني گفت: اولين بار که مي‌خواست به صورت داوطلب به جبهه برود آمد و گفت مادر سر کوچه پلوپز مي دهند بايد شناسنامه خودتو و بابا را بدي و يک رضايت نامه امضا کني که من بروم پلوپز را بگيرم و من هم امضا کردم و رفت.
وي ادامه داد: بعد از يک هفته به يداله گفتم از پلوپز خبري نيست ديگر طاقت نياورد و گفت فردا عازم جبهه هستم و رفت و زخمي شد بعد از مدتي نيز به سربازي رفت و يک سال بعد شهيد شد و وقتي جنازه بچه ام را آوردند از روي ساکش و جوراب هايش شناختم.
حسين غياثوند عضو شوراي اسلامي شهر نيز گفت: وقتي ما به سربازي مي رويم موقع اعزام خيلي دوست داشتيم کسي کنارمان باشد و خانواده ها دلشوره عجيبي دارند ولي با مطالعه و شنيدن زندگي رزمندگان و شهداي دفاع مقدس عظمت و صبوري خانواده شهدا قابل درک و فهم مي‌باشد.
در اين جلسه غلامرضا حقايق پور مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين، فرج اله فصيحي رامندي و حسين غياثوند از اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين و اصغر اله ياري مشاور امور ايثارگران شهرداري قزوين و جمعي از کارکنان شهرداري حضور داشتند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط