پنجشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۰۷

عمويي، مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري قزوين:

سه شنبه بازار و بازار خودرو قزوين ايمن سازي شد

با نزديک شدن به ايام عيد نوروز سه شنبه بازار و بازار خودرو از سوي شهرداري قزوين ايمن سازي شد.


حسين عمويي، مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين گفت:با نزديک شدن به ايام عيد نوروز سه شنبه بازار و بازار خودرو از سوي شهرداري قزوين ايمن سازي شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين؛ عمويي افزود: با استقبال روز افزون شهروندان از بازار خودرو و  بازار روزهاي تحت پوشش سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين و همچنين نزديکي ايام خريد در پايان سال در راستاي ايمن سازي و هدايت مناسب بار ترافيکي پيرامون سه شنبه بازار به نشاني بلوار مير داماد ،جنب ساختمان جديد شوراي حل اختلاف واقع در منطقه دو و در جهت رفاه حال مراجعان اقدام به اختصاص پارکينگ با ظرفيت 200 دستگاه خودرو در ضلع جنوب غربي مجموعه شده است.
عمويي افزود: با همکاري سازمان حمل و نقل و ترافيک معابر پيرامون بازار با تابلوي معرفي مسير، علايم هشدار دهنده و ترافيکي تجهيز شده است.
وي ادامه داد: تاکنون دو روز بازار تحت پوشش اين سازمان (سه شنبه بازار و چهارشنبه بازار) ايمن سازي شده اند و اميدواريم به زودي تمامي روز بازارها مجهز به علايم هشدار دهنده و ترافيکي شوند.
عمويي در پايان خاطر نشان کرد: لازم به توضيح است که از ساعات ابتداي شروع فعاليت اين روز بازارها تا اتمام کار، نيروي انتظامي و پليس راهور در کنار مديريت بازار در محل حاضر و آماده خدمت رساني مي باشند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط