سه‌شنبه ۱۳۹۳/۱۲/۰۵

دربندي‌زاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

منطقه سه شهرداري قزوين به هزار و 633 پيام مردمي پاسخ داد

سامانه 137 منطقه سه شهرداري قزوين در 11 ماه اول سال جاري به هزار و 633 پيام مردمي پاسخ داده است.

 

عبدالعلي دربندي‌زاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: سامانه 137 منطقه سه شهرداري قزوين در 11 ماه اول سال جاري به هزار و 633 پيام مردمي پاسخ داده است.
به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربندي‌زاده افزود: بيشترين تماس مردمي با اين سامانه از ناحيه مهديه با 970 تماس بوده است.
وي بيان کرد: در مدت زمان ياد شده از ناحيه مينودر 657 تماس تلفني با اين سامانه گرفته شده است.
دربندي‌زاده گفت: بيشترين تماس مردمي با سامانه 137 درباره روکش آسفالت، لکه‌گيري، ترميم ترانشه، پياده‌روسازي، سد معبر و تخلفات ساختماني بوده است.
وي تصريح کرد: در اين مدت نيز 31 مورد درخواست اجرايي نشده است.
اين مقام مسوول از شهروندان درخواست کرد تا در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: تعداد زيادي از درخواست‌ها، مشكلات معابر و محلات مي‌باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط