دوشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۰۴

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد؛

کاهش22درصدي تصادفات به دليل اقدامات فني و مباحث فرهنگ ترافيک شهرداري

اقدامات فني و مهندسي در کنار اعمال قانون و مباحث فرهنگ ترافيک در معابر شهر قزوين يکي از عوامل تاثير گذار در کاهش 22 درصدي آمار تصادفات بوده است.

 

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: نصب تجهيزات و علائم ترافيکي در معابر شهر قزوين موجب کاهش 22درصدي آمار تصادفات شده است.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: تابلوها و علائم ترافيکي نقش مهمي در تسهيل عبور و مرور ايفا کرده و تأثير شگرف آنها در کاهش آمار تصادفات و افزايش ايمني تردد عابران پياده برکسي پوشيده نيست.
وي اضافه کرد: در اين راستا يکي از وظايف سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تهيه و نصب تابلوها و علائم ترافيکي در سطح شهر قزوين است تا از اين طريق ضمن افزايش ايمني تردد عابران پياده، در امر عبور و مرور درون شهري نيز تسهيل شود.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: براساس آمارها وجود علائم و تجهيزات ترافيکي در معابر سطح شهر موجب کاهش 22درصدي آمار تصادفات شده است.
عرشيان تصريح کرد: اين آمار نشان مي دهد تجهزات ترافيکي نقش بسزايي در کاهش تصادفات دارند بنابراين شهروندان بايد در حفظ و نگهداري اين تجهيزات دقت لازم را داشته باشند.
وي خاطرنشان کرد: سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين نيز سالانه مبالغ زيادي را براي تعمير و نگهداري تجهيزات و علائم ترافيکي هزينه مي کند.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: از شهروندان تقاضا مي شود در نگهداري از علائم و تجهيزات ترافيکي با اين سازمان همکاري لازم را داشته باشند.
پايان پيام/
 

 

تصاویر مرتبط