دوشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۰۴

در حكمي از سوي شهردار قزوين؛

خانجانپور، مشاور امور جوانان شهردار قزوين شد

در حكمي از سوي شهردار قزوين،محمدحسن خانجانپور به عنوان مشاور در امور جوانان و نماينده در مجمع جهاني شهر اسلامي منصوب شد.

 

 

در حكمي از سوي شهردار قزوين مشاور در امور جوانان و نماينده در مجمع جهاني شهر اسلامي منصوب شد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ در حكمي از سوي شهردار قزوين، محمدحسن خانجانپور به عنوان مشاور در امور جوانان و نماينده در مجمع جهاني شهر اسلامي منصوب شد.
در اين حکم آمده است؛ اميد است با اتکال به خداوند متعال و با هدف بسترسازي مناسب به منظور تقويت ارتباط و بهره‌مندي از ظرفيت شهروندان جوان و پيشبرد اهداف شهرداري موفق و مويد باشيد.
گفتني است؛ مدير موسسه تندخواني و تقويت حافظه ذهن برتر، مديرعامل شرکت هدايت نمايشگاه‌هاي جنوب شرق، عضو شرکت سروش صدا و سيما، مدرس دانشگاه در حوزه زبان انگليسي و تندخواني و تقويت حافظه، آموزش زبان انگليسي، عضو انجمن پژوهشگران جوان، مسوول هسته تحقيقاتي انجمن پژوهشگران جوان، داراي ثبت اختراع در حوزه انرژي‌هاي نو با عنوان موتور استرلينگ نوع گاما بدون رينگ، چاپ چندين مقاله علمي و کسب عنوان مقاله برتر از کنفرانس انرژي‌هاي پاک در سال 91 و برگزار کننده چندين همايش گروهي در سطح استان قزوين در زمينه زبان انگليسي و تندخواني و تقويت حافظه از سوابق حرفه اي و علمي محمدحسن خانجانپور است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط