سه‌شنبه ۱۳۹۳/۱۱/۱۴

منجم، رئيس اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين:

6 پروژه مهم و شاخص شهرداري قزوين افتتاح و کلنگ‌زني مي‌شود

به مناسبت دهه فجر 6 پروژه مهم و شاخص شهرداري قزوين با اعتبار 215ميليارد و 728ميليون و 62هزار ريال و با حضور مسوولان استاني و شهري پانزدهم بهمن 93 افتتاح و کلنگ‌زني مي‌شود.

 

علي‌رضا منجم، رييس اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين گفت: به مناسبت36امين سالگرد پيروزي انقلاب 6 پروژه مهم و شاخص شهرداري قزوين با اعتبار 215ميليارد و 728ميليون و 62هزار ريال و با حضور مسوولان استاني و شهري 15بهمن 93 افتتاح و کلنگ‌زني مي‌شود.
وي افزود: به اميد خدا روز چهارشنبه 15بهمن 93 همزمان با 36امين سالگرد پيروزي انقلاب  6 پروژه مهم و شاخص شهرداري قزوين افتتاح و کلنگ‌زني خواهد شد. 
پارکينگ طبقاتي مشارکتي البرز
منجم بيان کرد: پارکينگ طبقاتي مشارکتي البرز با اعتبار 47ميليارد و 500 ميليون ريال در خيابان طالقاني به مساحت 2هزار و 648 مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.
اين مسوول افزود: اين پارکينگ که در مدت زمان 36ماه با ظرفيت 220دستگاه اجرايي شده است اشتغال 6نفر به صورت مستقيم و 16نفر را به صورت غيرمستقيم فراهم کرده است.
سورتمه و پيست پرش در آسمان
رييس اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين به افتتاح پروژه سورتمه و پيست پرش در آسمان با اعتبار 90ميليارد ريال اشاره و بيان کرد: اين پروژه در بوستان ملي باراجين در مدت 9ماه با مشارکت بخش خصوصي اجرايي شده است.
وي افزود: 6نفر به صورت مستقيم و 24 نفر به صورت غيرمستقيم در سورتمه و پيست پرش در آسمان مشغول به کار خواهند شد.
 
آغاز به کار رستوران ايستگاه مبدا تله سي‌يژ قزوين
منجم گفت: رستوران ايستگاه مبدا تله سي‌يژ قزوين در جاده رازميان- کيلومتر 15راهدارخانه زرشک در مدت 15 با اعتبار 12ميليارد ريال احداث شده است.
وي متولي احداث رستوران ايستگاه مبدا تله سي‌يژ قزوين را موسسه رفاهي تفريحي کاسپين با مشارکت شهرداري قزوين، شهرداري محمديه و سازمان همياري شهرداري هاي استان دانست و افزود: مجري اين پروژه موسسه رفاهي تفريحي کاسپين و مجموعه تالارهاي ايرانيان است که زمينه اشتغال 10نفر به صورت مستقيم و 5 نفر را به صورت غيرمستقيم فراهم کردند.
منجم افزود: پروژه تکميل زيرسازي و آسفالت جاده دسترسي جاده رازميان کيلومتر 15 راهدارخانه زرشک با اعتبار 4ميليارد ريال مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.
وي مدت اجراي اين پروژه را 3ماه و طول آن را هزار و 200متر عنوان و بيان کرد: اين پروژه با هدف احداث پارکينگ موقت و دور برگردان تله سي يژ قزوين اجرايي شده است.
افتتاح پيست تيوپ سواري استاندارد
وي گفت: همچنين در اين روز پيست تيوپ سواري استاندارد در جاده رازميان- کيلومتر 15راهدارخانه زرشک با اعتبار 500ميليون ريال مورد بهره برداري قرار مي‌گيرد.
وي بيان کرد: متولي اجراي اين پروژه موسسه رفاهي تفريحي کاسپين با مشارکت شهرداري قزوين، شهرداري محمديه و سازمان همياري شهرداري هاي استان است که توانسته در مدت يک ماه اجرايي و براي 5نفر به صورت مستقيم و 7 نفر به صورت غيرمستقيم اشتغال‌زايي کند.
احداث فضاي سبز
اين مسوول احداث فضاي سبز بلوار الغدير، فضاي سبز پل ولايت و بلوار سيد الشهدا را از ديگر پروژههاي مورد بهره‌برداري در اين روز نام برد و گفت: اين پروژه با اعتبار 2ميليارد و 728ميليون و 62هزار ريال در مدت يک ماه توسط سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين اجرايي شده است.
کلنگ‌زني احداث ايستگاه مياني انتقال زباله
وي گفت: در اين روز کلنگ احداث ايستگاه مياني انتقال زباله در کيلومتر 2 جاده بويين زهرا با اعتبار 59ميليارد ريال به زمين زده خواهد شد.
منجم بيان کرد: اين پروژه در 24 ماه اجرايي خواهد شد و اشتغال 7 نفر را به صورت مستقيم فراهم خواهد کرد.  
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط