دوشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۱۳

کاظمي، مديرعامل سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين:

نهادينه كردن نظام پيشنهادها، موجب پويايي و كارايي سازمان مي‌شود

اجرا و نهادينه كردن نظام پيشنهادها، به عنوان يکي از ابزارهاي مديريت طرح موثري براي شکوفايي و تعالي سازمان است.

 

سيد مهدي كاظمي، مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: همکاري و مشارکت کارکنان سازمان پارک ها در ارايه پيشنهادات و ايده ها در سطحي مطلوب قرار دارد، به طوري که در سال جاري حدود 850 ايده و پيشنهاد از سوي کارکنان اين سازمان مطرح شده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين، سيد مهدي کاظمي افزود: هر ماه  نظام تجارب و پيشنهادها در سازمان پارک ها به مرحله اجرا در مي آيد كه در آن پيشنهادها و ايده هاي همكاران سازمان دريافت و پس از بررسي از پيشنهاد هاي برتر تجليل به عمل مي آيد.

مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين با اشاره به مراحل اجراي نظام پيشنهادات افزود : اجرا و عملي كردن نظام پيشنهادات به فراخور وظايف و ساختار سازمان  انجام شده و به موازات آن تجربه هايي که همکاران در طول خدمت در سازمان کسب کرده اند ، ثبت  و ارزشيابي مي شود.
 
کاظمي ادامه داد: اين سازمان درصدد است تا با تشويق و ترغيب هر چه بيشتر كاركنان زمينه مشاركت حداكثري آنان را در پيشبرد اهداف سازماني فراهم کند.
 
وي افزود: در همين راستا كميته ويژه بررسي پيشنهادها، تشکيل شده تا پيام هاي  همكاران به دقت مورد بررسي و تحليل قرار گرفته و با تقدير از پيشنهادهاي برتري كه قابليت اجرايي دارند در جهت ارتقا خدمات دهي به شهروندان و همچنين بهبود روشهاي انجام كار استفاده شود.
 
لازم بذكر است: نظام پيشنهادها تكنيكي است كه با  ايجاد روحيه مشاركت در بين كاركنان، در راستاي بهبود روش ها و بهينه سازي انجام  امور موثر و ارزشمند است.

پايان پيام/
 
 

 

تصاویر مرتبط