دوشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۲۹

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبرداد؛

نصب 300مترمربع تابلوي راهنماي مسير در سال آينده در قزوين

براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته در سال آينده نيز 300مترمربع تابلوي راهنماي مسير از سوي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تهيه و نصب مي‌شود.

 

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته در سال آينده نيز 300مترمربع تابلوي راهنماي مسير توسط اين سازمان تهيه و نصب مي شود.
 
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: باتوجه به اين که ايمن سازي معابر سطح شهر قزوين برعهده سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار دارد، هرساله بخشي از بودجه سازمان در اين حوزه هرينه مي شود.
 
وي اضافه کرد: طراحي، ساخت و نصب تابلوهاي راهنماي مسير يکي از مواردي است که در ايمن سازي معابر موثر است که دراين زمينه سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تاکنون توانسته سه هزار و 445مترمربع تابلوي راهنماي مسير تهيه و در معابر شهر نصب کند.
 
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ادامه داد: براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته در سال آينده نيز 300مترمربع تابلوي راهنماي مسير توسط اين سازمان تهيه و نصب مي شود.
 
عرشيان عنوان کرد: از مجموع تابلوهاي راهنماي مسير موجود در سطح شهر قزوين 65دهانه تابلوي بالاسري و 93 دهانه تابلوي جانبي است.
 
وي با اشاره به هزينه هاي طراحي، ساخت و نصب تابلوهاي راهنماي مسير خاطرنشان کرد: هزينه طراحي و نصب تابلو هاي راهنماي مسير به ازاء هر متر مربع با احتساب فونداسيون و پايه يک ميليون و 350هزار تومان است.
 
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: همچنين در حال حاضر 17هزار تابلوي ترافيکي انتظامي و هشداري در معابر سطح شهر قزوين نصب شده است.
 
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط