جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۲

برگزاری کارگاه آموزشی چگونگی الگوپذیری کودکان از والدینشان

جلسه کارگاهی با موضوع چگونگی الگوپذیری کودکان از والدینشان زیرنظر مدرس دکتر خسروپور مشاور و استاد دانشگاه در خانه مشارکت های مردمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین ، جلسه کارگاهی با موضوع چگونگی الگوپذیری کودکان از والدینشان زیرنظر مدرس دکتر خسروپور مشاور و استاد دانشگاه در خانه مشارکت های مردمی برگزار شد.

شایان ذکرست؛ یکی از روش‎های اولیۀ یادگیری کودکان، تماشاکردن محیط اطراف است. از آن جایی که والدین مهم‎ترین اشخاص در زندگی هر کودکی هستند، بنابراین اولین الگوپذیری کودکان از والدین شان است، در دوران پیش ‎دبستانی، کودکان برای یادگیری و تقلید کردن دیگران بسیار حساس هستند. در دوران حساس پیش‎دبستانی، کارهای زیر را بیشتر در اطراف کودکتان انجام دهید در اطراف فرزندتان کتاب زیاد بخوانید.برای صحبت با دیگران از کلمات مؤدبانه و لحن مهربانانه استفاده کنید. عواقب کارهای منفی خود را برای کودکان بازگو کنید تا متوجه شوند که کارهای بد چه عواقبی دارند ، درباره این صحبت کنید که در چه مواقعی باید چه نوع رفتاری را نشان دهند. پدر و مادر بودن به معنای بی‎نقص بودن نیست، شما نمی‏توانید از تمامی اشتباهات پیشگیری کنید و همواره در حال آموزش نکات مثبت به کودکتان باشید.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط