جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۱۰

برگزاری کارگاه آموزشی عروسک‌سازی با هدف کارآفرینی بانوان محله منتظری قزوین

کارگاه آموزشی عروسک سازی با هدف آموزش بانوان محله منتظری جهت توانمندسازی و کارآفرینی در فرهنگسرا خانواده قزوین برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ کارگاه آموزشی عروسک سازی با هدف آموزش بانوان محله منتظری جهت توانمندسازی و کارآفرینی در فرهنگسرا خانواده قزوین برگزار می شود.

در این کارگاه آموزشی، بانوان محله منتظری با کمک مربی توانمند این حوزه با مراحل دوخت و مونتاژ بخش های مختلف آماده سازی تهیه یک عروسک آشنا می شوند.

در ادامه پس از طی مرحله آموزشی، مواد اولیه دوخت عروسک در اختیار بانوان علاقمند به کسب و کار گذاشته می شود و پس از دوخت و تولید عروسکها، کارهای آماده از آنها خریداری می شود.

این اقدام در واقع با هدف کمک به اقتصاد خانواده و رسیدن به خودکفایی صورت می گیرد چراکه در صورت فراگرفتن کامل این رشته هنری و با برنامه ریزی دقیق و درست می توان به این کار توسعه داده و رونق بخشید.

امروزه یادگیری کسب و کارهای خانگی به یکی از منابع درآمدی مناسب برای بانوان توانمند و جویای کار تبدیل شده و از این طریق نه تنها موجب درآمدزایی برای خانواده خود شده اند بلکه با گسترش فعالیت، زمینه کار و کسب درآمد را برای دیگر بانوان فراهم ساخته و به یک کارآفرین موفق تبدیل شده اند.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط