جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۹

95 پرونده مردمی در کمیسیون ماده پنج مطرح و مورد بررسی قرار گرفت

باجلان، رییس اداره طرح‌های توسعه شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از بررسی 95 پرونده مردمی در کمیسیون ماده پنج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ باجلان با اعلام خبر فوق بیان کرد: این بررسی در نیمه نخست سال جاری اتفاق افتاده که در این راستا 4 جلسه کمیسیون تشکیل شده است.

وی گفت: بر اساس بند 7 قانون شورايعالي شهرسازي و معماري، تغييرات در طرح تفصيلي شهري پس از بررسي و تصويب در كميسيون ماده 5 ملاك صدور پروانه براي شهرداري‌ها خواهد بود، بر این اساس جلسات كميسيون ماده 5 بر اساس برنامه زمانبندي به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استانداری و به دبيري اداره كل راه و شهرسازي استان و ساير دستگاه‌هاي عضو كميسيون برگزار و منجر به صدور آراء كميسيون می‌گردد.

باجلان افزود: در این مدت از 32 پلاک مردمی توسط کارشناسان اداره طرح‌های توسعه شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین جهت تصمیم‌گیری‌های لازم و بررسی دقیق پرونده‌ها قبل از ارسال به کمیسیون ماده پنج بازدید به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: در این جلسات درباره افزایش سطح کیفیت زندگی و نحوه اعمال ضوابط و وضع قوانین موثر در ساخت و ساز بحث و تصمیمات لازم اتخاذ می‌گردد و همچنین بررسی تغییرات مورد نیاز مناطق در ضوابط، پیگیری مطالبات و درخواست‌های شهروندان و رونق ساخت و ساز از موضوعات مطرح شده در این جلسات است.

تصاویر مرتبط