جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۷

پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد:

بهسازی بیش از یک هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر ناحیه مهدیه

پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: خرداد ماه امسال براساس آمارها، عملیات ترمیم ترانشه و لکه گیری آسفالت در بیش از یک هزار و ۳۰۰ مترمربع از معابر ناحیه مهدیه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی با اشاره به عملکرد ناحیه مهدیه اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۳۰۰ مترمربع بهسازی معابر ناحیه مهدیه با هدف سهولت در تردد و رفاه حال شهروندان انجام شد.

وی بیان کرد: در این مدت ۸۵۰ مترمربع لکه گیری و روکش دستی آسفالت صورت گرفته و در ۱۰۰ نقطه از معابر ناحیه مهدیه ترمیم ترانشه انجام شد.
 
مدیر منطقه سه شهرداری منطقه ادامه داد: یک هزار و ۸۰ مترمربع اجرای کفپوش از دیگر اقدامات انجام شده در ناحیه مهدیه با هدف تردد آسان و زیبایی چهره شهر محسوب می‌شود.
 
پوریوسفی عنوان کرد: اجرای بیش از ۶۷۰ مترطول جدول به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و هدایت مناسب آب‌های سطحی نیز خرداد ماه سال جاری انجام شد.
 
وی ادامه داد: ۴۲۵ مترمکعب خاکبرداری و ۳۵ مترمکعب بیس‌ریزی از جمله عملیات عمرانی انجام شده در این ناحیه محسوب می‌شود که به منظور آماده‌سازی معابر برای روکش آسفالت و اجرای کفپوش صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/

تصاویر مرتبط