جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۳

تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین خبر داد:

جا به جایی روزانه ۵ هزار مسافر از خیابان نادری به کوثر

تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین خبر داد: روزانه ۵ هزار مسافر در مسیر شماره ۷ ، از مبدا خیابان نادری به مقصد شهرک کوثر و بالعکس با ۷ دستگاه اتوبوس اسکانیا و بنز در حال خدمات رسانی به شهروندان قزوینی هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین، سید محمد مهدی تقوی با اعلام این خبر افزود: مسیر شماره" ۷"ناوگان اتوبوسرانی قزوین در مجموع رفت و برگشت به طول  ۱۹ کیلومتر با تعداد ۳۸ ایستگاه روزانه ۵ هزار مسافر را در قزوین جا به جا می کند.

وی گفت: مسیر شماره "۷" ناوگان اتوبوسرانی قزوین به عنوان یکی از پرتردد ترین مسیرها از خیابان های نادری، میدان میر عماد، چهارراه عمران، میدان سرداران، خیابان نوروزیان، دانشگاه بین الملل، میدان گلها، شهرک کوثر و بالعکس با تعداد روزانه ۲۰ نیم راه و زمان رفت و برگشت حدود یک ساعت عبور کرده و مسافران را در شهر به مسیرهای خود می رساند.

تقوی با بیان اینکه، فاصله رسیدن هر اتوبوس به ایستگاه حدود ۱۰ الی ۱۲ دقیقه می باشد، گفت: اتوبوس های فعال در این مسیر۳ دستگاه اسکانیا و ۴ دستگاه بنز هستند و با شروع فصل گرما سیستم سرمایشی اتوبوس ها جهت رفاه حال شهروندان تجهیز و راه اندازی شده است.

وی در خاتمه بیان کرد: هر دستگاه اتوبوس روزانه حدود ۷۰۰ مسافر و ماهانه به ۱۱۵ هزار مسافر خدمات رسانی می کند.

 

تصاویر مرتبط