دوشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۱

کلاس آموزشی استعدادیابی و پرورش کودکانی باهوش در فرهنگسرای خانواده برگزار شد

خانه کودک فرهنگسرای تخصصی خانواده با محوریت کشف و شکوفا کردن استعداد کودکان برنامه‌های مختلفی را با بهره گیری از مربیان مجرب و آشنا با روحیات کودکان با رویکرد روان‌شناسی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ خانه کودک فرهنگسرای تخصصی خانواده با محوریت کشف و شکوفا کردن استعداد کودکان برنامه‌های مختلفی را با بهره گیری از مربیان مجرب و آشنا با روحیات کودکان با رویکرد روان‌شناسی برگزار می‌کند.

در این راستا کلاس آموزشی در راستای ارتقای سلامت زیستی، روانی و اجتماعی کودکان، استعدادیابی و پرورش کودکانی باهوش از طرق مختلف از قبیل بازی های متنوع و کشیدن نقاشی روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۱ الی ۱۳ در فرهنگسرای تخصصی خانواده برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ برای یادگیری مفاهیم مختلف به کودکان لازم است تا از نگاه آنان به دنیا و محیط پیرامون نگریست و با برقراری تعامل و ارتباط دوستانه بتوان فرزندان را راهنمایی و مهارت‌های مورد نیاز برای داشتن زندگی موفق در آینده را از همین بدو کودکی به آنان آموخت.

فرهنگسرای تخصصی خانواده با علم به این موضوع با برگزاری دوره های آموزشی متنوع در راستای تربیت و پرورش درست کودکان گام برمیدارد.

اتمام پیام/

تصاویر مرتبط