یکشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۰

دیدار چهره به چهره با مردم ، پاسخگوی سوالات و دغدغه های شهروندان است

دیدار چهره به چهره فرج ا... فصیحی رامندی و حسین صلح جو از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با شهروندان فهیم و با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات آنان ،برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ در این دیدار مردمی که در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی در دفتر مدیریت منطقه یک شهرداری قزوین  برگزار گردید، شهروندان عزیز، مسائل و مشکلات خود را ابراز داشته و سید مهدی حاجی سید رضی ؛ مدیر منطقه یک به همراه اعضای شورای اسلامی شهر نیز دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات آنها صادر کرد.

در این ملاقات مردمی، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین ضمن بررسی درخواست‌های مردم، راهکارهای قانونی را ارائه و موارد را پس از بررسی و کارشناسی برای رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع داد.

سید رضی ، رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم را از اولویت های مهم کاری مجموعه مدیریت شهری دانست و افزود: دیدارهای چهره به چهره با شهروندان؛ نشانگر دغدغه مندی شهرداری و شورای اسلامی شهر نسبت به رفع معضلات شهری می باشد که باید بطور جدی در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

گفتنی است جلسات ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره شهروندان با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیر منطقه یک ، روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت 11 تا 14 در منطقه یک شهرداری قزوین برگزار می شود.

 لازم به ذکر است ، در دیدار مردمی امروز 11درخواست شهروندان بررسی و  پیگیری شد.

تصاویر مرتبط