افزايش 14 درصدي ميانگين رضايت شهروندان از نحوه اطلاع رساني و پاسخگويي مجموعه شهرداري
تکريم ارباب رجوع و برخورد مناسب و شايسته در نحوه اطلاع رساني و پاسخگويي به مراجعين ، از موضوعات بسيار حائز اهميت در دستگاه هاي خدمات رسان مي باشد.
تکريم ارباب رجوع و برخورد مناسب و شايسته در نحوه اطلاع رساني و پاسخگويي به مراجعين ، از موضوعات بسيار حائز اهميت در دستگاه هاي خدمات رسان مي باشد.
در بسياري ازكشورهاي جهان بعد از بروز بحران انرژي و سوخت دردهه هفتاد ميلادي يك روز به نام روز بدون اتومبيل نام گذاري شده است و اميدواريم در شهر قزوين نيز روزي به نام روز بدون اتومبيل نام گذاري شود
در راستاي ترويج فرهنگ استفاده از دوچرخه، آژانس دوچرخه به صورت سيستمي مكانيزه، بدون استفاده از نيروي انساني و صرفا با استفاده از كارت الكترونيك در آينده نزديك در شهر قزوين راه اندازي مي شود.
برگزاري همايش دوچرخهسواري به مناسبت هفته ترافيک با حضور مديران ارشد استان قزوين اقدامي خلاقانه از طرف مديريت شهري بود.