جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۱۴

برجی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

دومین جشنواره سرود "نواشهر" در سطح ملی برگزار می‌شود

آئین اختتامیه اولین جشنواره سرود فرهنگ شهروندی "نواشهر" که در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ حسین برجی در آئین اختتامیه اولین جشنواره سرود فرهنگ شهروندی "نواشهر" که در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) قزوین برگزار شد، گفت: این سازمان ترویج فرهنگ شهروندی در محدوده شهری را با بکارگیری ابزارهای مختلف فرهنگی و هنری در دستور کار خود قرار داده و در این راستا برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند که برگزاری جشنواره سرود نواشهر یکی از این برنامه‌هاست که با رویکرد ترویج فرهنگ شهروندی برگزار شد. 

وی تصریح کرد: وقتی سرود "سلام فرمانده" توسط آقای ابوذر روحی سروده شد جایگاه سرود که مدت زیادی از وضعیت مطلوب خود فاصله گرفته بود مجدد احیا شد و در سطح کشور روح تازه‌ای گرفت و در سطح کشور، منطقه و حتی جهان جریانی ایجاد کرد.

برجی خاطرنشان کرد: با توجه به فضای ایجاد شده بسیاری از موضوعات با سرعت بالا در بستر اجرای سرود به اشتراک گذاشته شد که حاکی از اهمیت استفاده از ابزار هنر در انتقال مفاهیم دارد‌.

وی عنوان کرد: بنا داریم تا با بهره‌مندی از تجربه گذشته و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، دومین دوره این جشنواره را در سطح ملی برگزار کنیم.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در نشست اخیری که با حضور مسئولانی از کلانشهرها برگزار شد، گزارش برگزاری جشنواره سرود شهروندی ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت. لذا تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت برخی کلان‌ شهرها که در این زمینه دارای تجارب خوبی هستند همچون شهرهای اصفهان و مشهد و تهران دومین جشنواره سرود نواشهر را با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی، طی سال جاری برگزار کنیم.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط