چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۸

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

هزار تاکسیران در سال گذشته در دوره های آموزشی ویژه رانندگان تاکسی شرکت کردند

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از حضور حدود 1000 تاکسیران در سال گذشته در دوره های آموزشی ویژه رانندگان تاکسی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضا وثوق نیا افزود: به منظور ارتقای سطح مهارت و دانش تاکسیرانان، در سال گذشته 17 دوره آموزشی ویژه رانندگان تاکسی توسط واحد آموزش سازمان تاکسیرانی در سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد و حدود یکهزار تاکسیران مورد آموزش های ویژه رانندگان تاکسی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این دوره کارگروه های آموزشی، مطالب آموزشی سودمندی با موضوعاتی چون قوانین راهنمایی و  رانندگی، اخلاق حرفه ای، چگونگی رانندگی، مشتری مداری، کسب رزق حلال و موضوع عفاف و حجاب توسط مدرسین دانشگاهی بیان گردید.

وثوق نیا تصریح کرد: تاکسیرانی یک حرفه کاملا تخصصی است که به همین منظور، سازمان تاکسیرانی برگزاری این گونه دوره های آموزشی را به طور جدی در دستور کار خود قرار دارد، به طوری که یکی از شرایط تمدید مجوز، حضور در دوره های آموزشی است و پروانه فعالیت تاکسیرانانی که در این کلاس های آموزشی شرکت نکنند تمدید نخواهد شد.


وی در خاتمه یادآور شد: برگزاری این دوره های آموزشی در سال جدید نیز به طور متناوب تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط